FAQ

ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Aș dori să schimb sau anula rezervarea mea
Pentru a modifica sau anula una dintre rezervările existente, faceți clic pe View Rezervarile link - ul situat pe partea stângă a Contul meu secțiunea. De acolo, veți putea vedea toate rezervările actuale și anterioare. În cazul în care rezervarea nu a avut încă loc, veți avea posibilitatea să faceți clic pe Cancel de lângă rezervare, sau faceți clic pe View pentru a actualiza orice informație. Dacă doriți să contactați departamentul nostru de concierge cu o întrebare specifice despre rezervarea, vă rugăm să faceți clic pe Mesaje de lângă rezervare corespunzătoare. Vă rugăm să rețineți că în cazul în care o rezervare a avut loc deja, nu veți vedea Anulare link - ul.
Aș dori să rezervați meu de călătorie
Când sunteți gata să rezervați aranjamentele de călătorie dvs., puteți naviga prin oricare dintre secțiunile de membru , pentru a avea acces la toate beneficiile uimitoare. Consultați Ghidul membru pentru a afla mai multe despre fiecare dintre secțiunile din cadrul de membru. Dacă aveți nevoie de asistență suplimentară, click aici pentru a rezerva o intalnire personala Concierge . De asemenea , puteți conversa în direct cu un reprezentant sau sa ne sunati la (858) 264-5560 și vă vom ajuta la planificarea experiența dumneavoastră de călătorie perfectă.
Aș dori să rezerv zborurile mele
Puteți căuta și a rezerva biletul de avion pentru toată lumea care călătoresc în grupul dvs. direct prin Zboruri secțiunea de membru. În timpul procesului de rezervare, veți avea capacitatea de a naviga pe clase ( de exemplu , de primă clasă, de afaceri, economie, etc.), selectați preferința scaun (culoar sau o fereastră), și chiar au conta zborul către orice programele de fidelizare aplicabile! După ce ați plasat o rezervare, va fi trimis informații cu privire la modul de a face check-in pentru zborul dumneavoastră și selectați locurile specifice.
Aș dori să verifice creditele mele Recompensa
Pentru a vedea cât de multe credite Recompensă ați câștigat, faceți clic pe credite de recompensă , situat pe partea stângă a Contul meu secțiunea. Aici vei putea vedea toate creditele pentru recompensă. Acest lucru vă va arăta când și modul în care acestea au fost câștigate, cantitatea, data de expirare și statutul creditelor. Vă rugăm să rețineți că numai active de credite de recompensă poate fi valorificată. Dacă nu ați finalizat încă călătorie, creditele recompensa câștigate pentru că o călătorie nu va fi încă activă.
Am o întrebare cu privire la calitatea de membru mea
Pentru mai multe informații privind modul de utilizare de membru și de a obține maximum de beneficii dvs., vă rugăm să faceți clic pe Ghidul membru în Instrumentele mele , situat pe partea stângă a Contul meu secțiunea. Dacă aveți nevoie de asistență suplimentară, click aici pentru a ne trimite un mesaj sau click aici pentru a rezerva o intalnire personala Concierge . De asemenea , puteți conversa în direct cu un reprezentant, sau sa ne sunati la (858) 264-5560 și vă vom ajuta la planificarea experiența dumneavoastră de călătorie perfectă.
Aș dori să programeze o întâlnire cu caracter personal de concierge
Vă rugăm să faceți clic aici pentru a programa o întâlnire personală de concierge. Selectați data și ora la care funcționează cel mai bine pentru tine și să ne spui ce ai vrea să discutăm. Vă rugăm să fie cât mai detaliate posibil , astfel încât concierge echipa noastră să poată avea toate informațiile corespunzătoare gata pentru numirea dumneavoastră.
Aș dori să actualizeze călătorii pe contul meu
Pentru a actualiza informațiile pentru călătorii în contul dvs., puteți Editați informațiile lor direct de pe pagina de verificare odată ce sunteți gata pentru a plasa o rezervare, sau puteți face acest lucru prin Contul meu secțiunea, sub Gestionare Info Cont . Pentru a adăuga un nou călător fie de pagină, trebuie doar să faceți clic pe Add New Traveler link. Pentru a Edit sau Delete un călător, trebuie doar să faceți clic pe link - ul dorit de lângă informațiile existente. Vă rugăm să rețineți că nici primar sau secundar Traveler pot fi șterse din cont.
Nu am fost în stare să găsească răspunsul la întrebarea mea
Pentru mai multe informații privind modul de utilizare de membru și de a obține maximum de beneficii dvs., vă rugăm să faceți clic pe Ghidul membru în Instrumentele mele , situat pe partea stângă a Contul meu secțiunea. Dacă aveți nevoie de asistență suplimentară, click aici pentru a ne trimite un mesaj. De asemenea , puteți clic aici pentru a rezerva o intalnire personala Concierge . De asemenea , puteți conversa în direct cu un reprezentant, sau sa ne sunati la (858) 264-5560 pentru asistență imediată.